miercuri, 5 februarie 2014

TARTA CU BRANZA SI MAC

           Aceasta reteta este gasita pe blogul Laurei Adamache care o admir tare mult ,mi-a atras atentia de ceva vreme si acum am reusit sa o fac.Am respectat reteta ei cu foarte mici modificari.
BLAT:
  • 175 g faina ceruta,
  • 75 g  unt la temperatura camerei,
  • 60 g zahar,
  • 2 oua,
  • 1/2 plic praf de copt
  • 50 ml lapte,
  • 1 fiola esenta de vanilie.

Pentru blat se mixeaza zaharul cu untul la temperatura camerei si esenta de vanilie, se adauga ouale intregi,unul cate unul pana se integreaza complet si apoi se adauga faina si praful de copt alternand cu laptele.Compozitia astfel obtinuta se pune in tava tapetata cu hartie de copt,tava de 26 cm diametru.

UMPLUTURA DE MAC
  •  200 g mac,
  • 75 g faina,
  • 3 oua,
  • 25 g unt topit,
  • 80 g zahar,
  • 1/2 lingurita praf de copt,
  • 1 fiola esenta vanilie.

Laura in reteta ei a macinat macul si zaharul ,eu le-am lasat asa,am amestecat toate ingredientele si le-am adaugat peste compozitia de blat din tava.

UMPLUTURA DE BRANZA

  • 500 g branza dulce,
  • 75 g zahar,
  • 2 oua,
  • 1 plic zahar vanilat,
  • coaja de lamaie

Se amesteca totul ,se pune peste umplutura de mac si se coace tarta 40 de minute la foc potrivit.Se incearca cu scobitoarea,este gata cand scobitoarea nu are urme de mac.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu