miercuri, 22 ianuarie 2014

CORNURI UMPLUTE CU NUCA SI CACAO





          ALUAT:  un cub mic de drojdie se dizolva in jumatate cana de lapte dulce caldut si se amesteca cu 2 linguri de faina.Se lasa cam 15 minute la caldura pana incepe sa faca basici dupa care se adauga 1 cana de lapte cald in care s-au topit 4 linguri de zahar tos,un praf de sare si 3 plicuri de zahar vanilat,se mai adauga 2 oua,3 linguri de ulei ,coaja de lamaie sau portocala rasa si faina cat cuprinde.Se framanta pana devine un aluat moale,nelipicios se framanta cu mainile unse cu ulei sau unt topit.Se lasa la crescut cam 30 de minute,depinde de cat e de cald in bucatarie.
           UMPLUTURA: miez de nuca pisata 200 de grame,3 linguri de cacao neagra si gem (eu am pus gem de prune)
        Aluatul l-am impartit in 4 parti egale,fiecare parte am intins-o din care am taiat triunghiuri si le-am umplut.Se coc in jur de 25 de minute la foc mediu.Sunt pufoase,aromate.....bune,bune...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu