duminică, 13 aprilie 2014

CIOCANELE AROMATE LA CUPTOR

          Ingrediente:
  • 6 ciocanele,
  • 1 lingura miere,
  • 2 lionguri ulei de masline,
  • 1 lingurita de boia dulce de ardei,
  • 1 lingurita de ghimbir pulbere,
  • 2 linguri suc de lamaie,
  • sare si piper.
        Carnea se spala bine,se elimina pielea si zgarciu de la capatul fara carne,iar carnea se desprinde usor de pe os si se trage putin in jos.Toate celelalte ingrediente se amesteca bine intr-un castron si carnea se unge bine cu amestecul obtinut.Se lasa la frigider o jumatate de ora,timp in care se pregateste garnitura.Eu am optat pentru cartofi cu rozmarin,se curata si se spala cartofii se aseaza in tava care merge la cuptor,se stropesc cu ulei de masline,se sareaza,pipereaza, se adauga 2 lingurite de rozmarin tocat,1 lingurita de curcuma,cativa catei de usturoi intregi si se amesteca bine cu mainile.Langa cartofi am asezat si carnea,am adaugat un pahar de vin alb,am acoperit tava cu folie de aluminiu si se coace 40 de minute la foc potrivit.In ultimile 10 minute se renunta la folia de aluminiu ca sa se rumeneasca putin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu