vineri, 10 ianuarie 2014

PLACINTE TURCESTI CU BRANZA



          Este o reteta gasita pe mai multe site.uri si pe care vroiam sa o incerc de ceva vreme.A meritat tot efortul ,care de altfel nu e prea mare.Eu am adaptat reteta putin si pentru aluat am folosit apa calduta o cana de 250 ml in care am dizolvat o jumatate de cubulet de 25 g drojdie proaspata,un praf de sare,un albus de ou,galbenusul il oprim pentru uns placintelele la final,si 3 linguri de ulei.Toate aceste ingrediente se amesteca bine si se adauga faina pana se formeaza un aluat nelipicios dar nu tare.Se lasa la odihnit cam 30 de minute, apoi se imparte in 9-10 bile.Fiecare  bila se intinde foarte subtire pe blatul uns cu ulei si incercam sa ii dam o forma dreptunghiulara,imi pare rau ca nu am putut face cateva fotografii,dar este foarte simplu.Pe foaia subtire  se pune branza dulce frecata cu un ou,sare,1 lingura de zahar si 2 plicuri zahar vanilat.Se pun cam 2 lingurite de branza intinsa foarte bine.Se ruleaza ca pe o tigare,alta comparatie nu mi.a venit acum,si se formeaza spirale exact ca in foto.Se ung cu galbenusul ramas si se coc la foc potrivit cam 30 de minute.Se pudreaza cu zahar. Sunt pufoase, aromate, ideale pentru amatorii de ,,placintarii,,.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu