miercuri, 8 ianuarie 2014

CARNATI DE CASA

         Am inceput sa fac carnati de casa de cativa ani, relativ recent dupa o reteta vazuta la mama mea, simpla, fara arome ,,exotice,, asa cum ne plac carnatii traditionali. Cantitatea este in functie de cati carnati vrem sa ne iasa, eu am facut din 4 kg de carne tocata de porc,spata si grasime,este putin mai grasa decat carnea tocata pentru sarmale. Intestinele naturale sunt cumparate ,spalate bine si tinute in apa  rece o jumatate de zi, schimbata apa cand si cand. Asadar la 4 kg de carne am pus 4 capatani de usturoi romanesc,din acelea mici, 3 linguri de boia dulce, sare si piper dupa gust, eu am pus si un pahar de apa pentru a iesi mai suculenti. Totul se mesteca bine cu mana si se umplu intestinele, se lasa la uscat cam 2 zile.


...pusi la uscat....
...au luat drumul tigaii...
....si gata de halit....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu