marți, 5 februarie 2013

TORT CU MOUSSE DE CIOCOLATA SI NUCI

           
           Asadar,dupa o groaza de timp cred ca e cazul sa pun aceasta reteta,am facut un BLAT din 8 oua,8 linguri de zahar,un praf de sare,8 linguri de faina,4 linguri de ulei de floarea soarelui,2 linguri cu varf de cacao.
          Acest blat l-am insiropat cu SIROP caramel ,am topit 5 linguri de zahar la foc foarte mic si am adaugat 500 ml de lapte gras fierbinte peste,l-am mai lasat putin pe foc,in jur de 5 minute.
          
          MOUSSE DE CIOCOLATA,am pus pe abur,4 galbenusuri cu 2 linguri de zahar si cateva linguri de lapte si le.am lasat pana s.au ingrosat putin,ideea e ca galbenusurile sa nu fie crude.Tot la abur am topit 500 grame de ciocolata cu lapte cu cateva linguri de frisca lichida si cand s-a racit am amestecat ciocolata cu galbenusurile ,4 albusuri batute spuma cu 4 linguri de zahar si cu 500 g frisca batuta..La final am adaugat 20 g gelatina(2 plicuri) topita exact cum scrie pe pachet si 400 g nuci caramelizate si zdrobite.Blatul l.am taiat in 3, l-am insiropat si l-am montat in tava.Dupa o noapte la frigider,l-am rasturnat pe carton si l-am ornat.E ceva munca dar e delicios.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu